Host Milano 2017: Prospetime si eleganta, cuvinte cheie pentru industria ospitalitatii in 2018
Cea de-a 40-a editie a celui mai mare targ international dedicat industriei ospitalitatii, Host Milano, a adunat peste 180 000 de vizitatori, oameni de afaceri din intreaga lume. Desfasurat in perioada 20 – 24 octombrie in Milano, Host si-a consolidat pozitia ca lider la nivel mondial in randul evenimentelor de afaceri, networking, expozitii si prezentare a celor mai noi tendinte din industria HoReCa.
Timp de cinci zile, 187.600 de vizitatori din 177 de tari au trecut pragul Host-ului in cautarea de solutii pentru afacerea lor. Pe langa tarile europene, cel mai mare flux de vizitatori si cumparatori au venit din China, SUA si Orientul Mijlociu, regiuni cu potential financiar puternic. In premiera, la eveniment au participat si jucatori importanti din Australia, Noua Zeelanda, Cambodgia si Africa.
Host Milano isi va redeschide portile in 2019, cea de-a 41-a editie urmand sa se desfasoare in Milano in perioada 18 – 22 octombrie.
Caracterul international al evenimentului a fost sustinut si de prezenta crescanda a institutiilor economice internationale. Business Beyond Borders, un proiect mondial promovat de Comisia Europeana, a concentrat in peste 200 de intalniri de afaceri un numar de 240 de companii din 53 de tari, in timp ce Grupo Consular de América Latina si El Caribe N.I. a participat pentru prima data, grupand reprezentantele consulare din tari precum: Argentina, Bolivia, Brazilia, Chile, Columbia, Cuba, Ecuador, El Salvador, Mexic, Nicaragua, Panama, samd. Editia de anul acesta a Host-ului a obtinut, de asemenea, prestigioasa certificare US Commercial Service, emisa de catre Departamentul de Comert al SUA exclusiv pentru un numar restrans de targuri internationale care se remarca prin caracterul lor si prin capacitatea de a sustine si promova afacerile mondiale.
Prospetime si origini pure in ceasca
Host Milano a consolidat la nivel mondial miscarea cunoscuta drept Cel de-al Treilea Val al Cafelei. Tendintele din lumea cafelei care au fost pe buzele tuturor vizeaza prospetimea oferita in ceasca. Acest lucru este posibil prin dezvoltarea unor relatii directe intre fermierii mari, respectiv cultivatorii de micro-loturi si comerciantii de cafea. Cafeaua de origine pura si blend-urile de cafea proaspat prajita s-au remarcat ca fiind viitoarele produse principale si esentiale pentru dezvoltarea locatiilor HoReCa aflate in cautarea celor mai bune servicii pentru clientii lor.
Arta in ceasca de cafea
Cafeaua proaspata este un produs care antreneaza toate cele cinci simturi, de aceea, aspectul vizual al cafelei in ceasca a fost subiectul numeroaselor dezbateri intre expozantii si competitii. Editia din 2017 Host Milano a gazduit Milano Latte Art Challenge in cadrul careia cei mai renumiti artisti si campioni in Latte Art s-au intrecut pe parcursul a trei zile in noua provocari diferite, cu diverse niveluri de dificultate. Castigatorul a fost Um Paul, desemnat de asemenea Campion Mondial in 2016.
Design si calitate in farfurie
Tendintele internationale in materie de Food&Service vizeaza doua directii cheie: calitatea si prospetimea alimentelor folosite, precum si design, chiar spectacol in farfurie. Companii de renume din domeniul productiei alimentare s-au intrecut in solutii care mai de care mai ingenioase pentru productia la standarde calitative inalte a materiei prime folosite si conservarea prospetimii acesteia. Bucatari internationali au prezentat tehnici de plating si au creat un adevarat „spectacol” in farfurie.
Culoare si eleganta in design-ul locatiilor
Host 2017 a gazduit si unii dintre cei mai importanti jucatori in industria mobilierului dedicat industriei HoReCa. Culori vesele, stil boem, atentia la cele mai mici detalii, piese de mobilier abstracte sunt directiile principale prezentate pentru 2018. Locatiile HoReCa isi concentreaza eforturile spre a crea o atmosfera eleganta si primitoare, care sa transmita vibe-uri pozitive celor care le trec pragul.